God sommer!

Postet av Åke Bø den 27. Jun 2019

GOD SOMMER TIL ALLE MEDLEMMER!

Da tar tennis kursene ferie frem til skolestart.

Vi ønsker alle en riktig god sommer og håper dere får spilt masse tennis i ferien.

Når det gjelder hallen så har vi hatt ekstraordinært årsmøte hvor tegninger og kostnader ble presentert. Tegningene ligger ute på hjemmesiden.

Arkitekten går nå videre med søknad til kommunen og vi ser frem til en travel høst 🙂

Sportslig:

Vi har den siste måneden hatt masse aktivitet i Bryne tennisklubb. Da både Fatih og undertegnede er i permisjon har Carin og Aaron tatt over jobben, de fortjener begge stor applaus for jobben som har blitt gjort. Utrolig gøy å ha to så positive sjeler i arbeid, det gjør selvfølgelig en vanskelig periode mye lettere.

Herrer Elite

Ellers er mai og juni de to store lag tennis månedene. Herrelaget har kjempet det de kan, men vi må nok akseptere at vi måtte ta turen ned i 1. Divisjon. Men takk til alle elitespillerne som både har lagt ned en fantastisk innsats og har representert Bryne tk på en utmerket måte. Vi skal nok slå tilbake neste år :)

Takk også til Marius Tangen som har vært fungerende kaptein i år, glimrende jobb Tanjin :)

Damelaget

Ellers gjør damelaget det strålende i 2. divisjon. 2. plass i 2. divisjon ved sommerpause, smått utrolig. For en gjeng :)

På 2. laget er det også god stemning, ekstra gøy å ha med junior David Benjamin som har gjort sine saker svært bra.

Sommercamp

Nå går vi straks inn i siste uke med vanlige treninger, i uke 26 arrangerer vi sommercamp for alle barn mellom 6 og 13 år, bare å spre ordet.

På vegne av Bryne tennisklubb

Morten Goa Aadnøy