Fra trener Morten. Takk for i år og info om turneringer i Julen.

Postet av Åke Bø den 24. Des 2019

Fredag hadde vi avslutning for alle barn, tenåringer og ungdom i klubben, ca. 50 møtte opp. En fin utfordring for trener teamet som hadde som mål å aktivisere alle sammen samtidig på våre to baner. Aktivisert ble de, dog noen usikkerhetsmomenter i starten for de yngste , men gøy var det.

Etterpå var det tid for grøt og hygge i våres midlertidige klubbhus.
Vi er inne i en utrolig spennende tid for alle tennis interesserte på Jæren, på tirsdag gikk det vår vei i kommunestyremøte, så nå er det bare å gi gass så vi får realisert vår drøm om en høyst nødvendig utvidelse

Sånn ca. samtidig med kommunestyremøte passerte vi for første gang i historien 300 medlemmer, det skal vi selvfølgelig også ta med oss. Aldri tidligere har flere vært medlemmer i Bryne tk.

Nå er det jul og mye familiehygge, men det er ikke mange dager til vi er klare igjen.

I Romjulen har vi følgende tilbud:

27. Desember 1500-1900 Juleflesk (Double) Åpen for alle.

30. Desember 1600-1900 Touchtennis turnering. Åpen for alle.

Påmelding direkte til tournament software eller til : pammeldingbtk@gmail.com / 913 46743

Ønsker dere alle en riktig god julefeiring.