Tennisfritidsordning (TFO)

Bryne Tennisklubb arrangerer mandag til fredag i tidsrommet 13-16 tennisfritidsordning for barn fra 1-7 klasse. Fra vi startet for noen år siden og frem til nå har det blitt stadig mer populært, det synes vi er skikkelig kult! Til tross for ny hall og mer plass er det likevel ikke sikkert at vi klarer å få plass til alle som søker, men vær tidlig ute så skal vi ha god dialog og prøve å tilrettelegge for så mange som mulig. Man velger selv hvor mange dager man ønsker å være med, men vi pleier oppfordre alle til å være med 2 dager pr. uke eller mer. Det gir fin progresjon og god mestringsfølelse.

Søknadsfrist for deltakelse høsten 2023 er 01. mars. Skulle det være ledig kapasitet vil vi ha løpende opptak etter den datoen på de dagene der det er mulig. Det vil også være mulighet for å stå på venteliste om etterspørselen overstiger kapasiteten.

Vi er stolte og kjempeheldige som har fått på plass et så fantastisk trenerteam som det vi har nå, med Carin og Morten i spissen. De har et variert opplegg som er godt tilpasser ulikt nivå og alder. For de yngste er det mest fokus på lek, aktivitet og sosial mestring. Etter hvert som ungene blir eldre og utvikler interessen for tennis vil de også søke større sportslig utfordring.

En vanlig dag ved TFO ser ofte slik ut:

• 1245-1300 barna ankommer (De yngste hentes i starten ved Rosseland skule)
  • 1300-1320 Pause, spiser og gjør seg klar
  • 1320-1430 Andre aktiviteter/tennis
  • 1430-1515 Pause (Har med egen mat, men får frukt av oss)
  • 1515-1600 Tennis

Priser Høsten 2023

• 1 dag:        850 kr
  • 2 dager:   1350 kr
  • 3 dager:   1850 kr
  • 4 dager:   2350 kr
  • 5 dager :  2750 kr

Prisene er for hele mnd. Kostnaden er fradragsberettiget. Klubben melder dette inn og fradraget vil dukke opp på selvangivelsen. Vi er også i dialog med kommune om mulighet for økt støtte til det kommende skoleåret, men dette er ikke landet enda. Når vi kommer i mål med den diskusjonen vil vi oppdatere informasjonen her.

Ferie og planleggingsdager:

På planleggingsdager samt vinterferie, sommerferie og høstferie tilbyr vi tennisskole fra 0800 til 1600.

Vil du melde deg på eller vite mer?

Ta kontakt med TFO ansvarlig trener i Bryne Tennisklubb: Carin Marie Svensen

epostcarinbrynetk@gmail.com