Klubbstigen

Klubbstigen er en intern og uhøytidelig konkurranse som går over en periode på noen måneder. Her er ikke det viktigste nødvendigvis å vinne, men heller å få spilt tennis mot nye spillere i klubben vår. Dette er en veldig god arena for å bli kjent med nye personer i klubben vår.

Rent praktisk så fungerer klubbstigen slik:
  • Du melder deg på i linken under.
  • Hver runde varer i to uker
  • Du bestemmer selv om du vil spille en eller to kamper hver runde.
  • For hver runde får du tildelt hvem du skal spille mot. Dette går automatisk i "systemet", og en får hele tiden nye personer å spille mot.
  • Det er lagt opp slik at du spiller mot andre som er rangert ca som deg selv, og slik blir det forhåpentligvis stort sett kamper mellom spillere på ca samme nivå.
  • Dere bestemmer selv tid for kampen, og hvem som booker banen. Så fremt ikke annet blir avtalt bør en dele på utgiftene til banebooking.
  • Dere bestemmer selv hvor lenge kampen skal vare, og booker bane i henhold til det.
  • En spiller ikke med sett som i en vanlig kamp, men teller "games". Den som har flest "games" når kampen/timen er slutt vinner.
  • Dersom du vinner mot spillere som er høyere rangert enn deg selv så rykker du opp på stigen.
  • Du kan velge å stå over en eller flere runder. Du risikerer da at rankingen din går ned.
Det koster ingenting å melde seg på. Eneste kostnad er baneleie for hver kamp. Klubbstigen blir arrangert flere ganger i året.

Meld deg på her:Bryne Tennisklubb Tennis single ClubLadder (sportconnexions.com)

Du kan og registrere deg gjennom Clubladder appen viss du heller ønsker det.  Søk opp Bryne Tennisklubb for å melde deg på riktig stige.

Ta kontakt med Bartlomiej Stasiak (trener og administrator) om du har spørsmål, bartekbrynetk@gmail.com