Ledig plass på tenniskurs i høst

Postet av Bryne tennisklubb den 22. Aug 2023

Vi har ledig plass på kurs hos oss i Bryne tennisklubb:

🎾 Mandag 4. september starter vi opp med et nytt kurs for barn fra 1. til 7. klasse. Tidspunkt: mandager fra kl. 14:30-16:00. Pris for kurs frem til jul er 2200 kr inkludert medlemskap.

🎾 Introduksjonskurs for voksne starter tirsdag 5. september kl. 20:00 -21:00. Dette er et 6 timers kurs, som går over 6 uker. Dette er en perfekt intro til tennis!

🏸 Blå tennis for barn født 2017-2019. Kurset er på onsdager fra 17:15-18:00. Det er løpende inntak, og kurset starter allerede denne uken. Blå tennis er perfekt tilvenning til tennis, hvor fokus er mottak og avlevering.

🏸Vi har også ledige plasser på en eksisterende jentegruppe 4. til 7. klasse på onsdager fra 16:00-17:00. Vi har to trenere og kan ta i mot flere, også nybegynnere.

🎾 Formiddags tennis for pensjonister torsdager 10:00-11:30. Vi skulle så gjerne hatt flere pensjonister inne hos oss. Tennis har vist seg å være en fantastisk idrett man kan drive med livet ut. Det er heller aldri for sent å starte😊 Våre nye fasiliteter er en flott plass for trening og sosialisering!

Hvis noen kjenner at det blir for dyrt har vi ordningen der vi kan støtte. Bare til å ta kontakt med oss ved påmelding. Trenger ikke å oppgi noen grunn for støtte.

Skulle noe av dette falle i smak for dere selv eller noen rundt dere så ta kontakt med carinbrynetk@gmail.com eller mortenbrynetk@gmail.com

Påmeldingsfrist: til det er fullt.

Reduserte priser for baneleie i juli

Postet av Bryne tennisklubb den 4. Jul 2023

Vår flotte tennishall er åpen hele sommeren.

I juli er prisene for baneleie satt ned for alle:

🎾Juniormedlem: 50kr pr time

🎾Medlem: 90kr pr time

🎾Ikke-medlem: 200kr pr time

Nytt i år er at også ikke-medlemmer kan booke tid for å spille. Så om du har lyst å teste ut tennis er dette en ypperlig anledning.

All booking skjer via MATCHi. Last ned appen eller gå inn på www.matchi.se og finn Bryne tennisklubb.

Begrenser økonomien muligheten ditt barn har til å spille tennis?

Postet av Bryne tennisklubb den 19. Jun 2023

Vi har gjennom støtteordninger fra Norges tennisforbund og Lotteri- og stiftelsestilsynet fått øremerket midler til barn og ungdom som ønsker å spille tennis, men der kostnadene begrenser muligheten til å delta.

Økonomiske prioriteringer treffer ikke bare lavinnteksfamilier. Vi sier derfor at man er kvalifisert til ordningen dersom økonomien forhindrer deltakelse, eller påvirker hvor mye man kan delta. Dersom et barn f.eks går 1 dag i uken på TFO men helst skulle ønsket å spille 2, så er det mulig å få støtte til en ekstra dag. Ordningen dekker fra 50 til 100% av beløpet avhengig av behov.

Viss dette gjelder dere ta kontakt med hovedtrener Morten Goa Ådnøy (91346743 eller mortenbrynetk@gmail.com ) innen 1.juli. Viss du kjenner noen som har sluttet på tennis (eller aldri har fått begynne!) på grunn av økonomi så gi dem gjerne et tips.

Ordningen er for både TFO, tennisgrupper og utviklingsgruppe.

Påmelding TFO høsten 2023

Postet av Bryne tennisklubb den 15. Feb 2023

Hei!

Det nærmer seg søknadsfrist for påmelding til TFO. Se denne siden for mer info: [link]

Velkommen til årsmøte!

Postet av Bryne tennisklubb den 15. Feb 2023

Hei,

Styret innkaller herved til årsmøte i Bryne Tennisklubb. Årsmøtet avholdes den 20.03.23 kl. 19.00 i klubbhuset.  Saker som et medlem ønsker å ta opp på årsmøtet, må sendes styret senest 05.03.23 til dag.fylkesnes@kleppnett.no.

Det ønskes at vedlagt mal brukes.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på hjemmeside og pr. mail.  For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Bryne Tennisklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Bryne Tennisklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Dag Erik Fylkesnes kontaktes på telefon 40247528.

Velkommen til årsmøte!
Med vennlig hilsen,