Klubbinfo

Postet av Siv Åshild Kydland den 2. Sep 2020

Klubbhus og hall prosjektet:

Klubbhuset, betongveggen og gjerdet rundt er nå fjernet.
 I uke 34 blir prosjekteringen av fundamentet og ringmur ferdig og graving vil forsette.
Venter på de siste oppdaterte prisene fra underentreprenører før alt er klart.
Byggelån fra banken er signert og de venter bare på de siste dokumentene.
Kjøp av tomt fra Time kommune er også signert, men det må en ny oppmåling før alt er i orden.
Forventer å ha klar en fremdriftsplan i begynnelse av september som vi kan presentere for medlemmene.

Sportslig:

Vi har lagt bak oss en litt annerledes vår og sommer. Covid-19 tvang oss til å tenke litt nytt.

Men det har vi også lært mye av, og en god del av tiltakene vi gjorde vil vi absolutt ta med oss videre.

Vi har hatt en sommer med full aktivitet i 4 uker, og også tilbud i de fire felles ferieukene. Dette ble godt mottatt og har gitt oss mersmak på å fortsette med å ha trenere tilgjengelig om sommeren.

Vi har startet opp med TFO og kursaktivitet i sist uke, og det er utrolig god aktivitet som vanlig. Litt bakpå er og har vi vært grunnet strenge regler for å holde oss ansatte og våre barn hjemme med symptomer. Men aktiviteten er godt i gang og det er det viktigste for oss, så skal vi nok komme ajour med de mindre viktige tingene etterhvert.

Vi har en tettpakket terminliste denne høsten som dere alle har fått tilsendt. Vi håper flest mulig av dere setter dere inn i denne og benytter dere av alle de gode (syns vi) aktivitetene vi arrangerer foruten de faste uke treningene.

Vi er tilfreds med trener teamet som denne høsten består av:

• Fatih - Fulltid.
  • Morten - Fulltid
  • Daniel - Timer
  • Bartek - Timer
  • Marte - Timer
  • Lars Kristian - Timer
  • Paula - Timer
  • Hannah - Timer

I tillegg har vi Åke Bø med trener 1 utdannelse som kan trø til ved behov.

Planen for høsten er satt, så nå gleder vi os bare til alt det kjekke som kommer.

Juvesen,Potato open, ROG tour, sosiale samlinger, klubbmesterskap, drop-in, familietennis etc.