Siste nytt

Postet av Bryne tennisklubb den 28. Apr 2019

Kjære medlemmer,

Her er siste nytt om hva som skjer i klubben, både det som gjelder hallprosjektet og det sportslige.

Først av alt vil vi få takke Jan Grytten for hans lange og gode innsats som revisor i klubben. Tusen takk Jan!

17. mai

Vi vil minne om  at Bryne tennisklubb kommer til å  gå i folketoget på Bryne på 17. mai, og vi håper så mange som mulig vil være med og representere klubben. Mer info om dette kommer etter hvert.

Hallprosjektet:

Arkitekt Mikal Hafsahl har  fullført tegningene av bygget. Anleggskomiteen har sammen med Mikal hatt flere møter denne måneden hvor vi har gått gjennom rominndelingen i bygget. Vi er veldig fornøyd med hvordan dette blir seende ut. Nå venter vi på å få et prisestimat på klubbhuset og hallen. Dette forventer vi å få i.l.a. første uke i mai. Vi vet at prosjektet blir litt dyrere enn det vi først anslo og presenterte for medlemmene i første ekstraordinære årsmøte i fjor høst. Dette er hovedsakelig grunnet behov i forbindelse med arbeidsmiljøloven og branntekniske krav som har ført til at klubbhuset er blitt litt større.

Når vi har fått det nye prisestimatet vil vi se på den økonomiske planen og kalle inn til ekstraordinært årsmøte for å presentere tegningene og den økonomiske planen for medlemmene.

Vi tar sikte på å ha årsmøtet i slutten av mai.

På vegne av anleggskomiteen

Dag Erik

Sportslig:

En travel, lærerik og utrolig kjekk april er straks over.

Bryne har de siste fem  ukene hatt aktiviteter og deltatt i aktiviteter på flere fronter.

På hjemmebane har vi arrangert Farmers cup som er en senior A turnering. Vi  hadde med flere kvinnelige og mannlige deltakere, med gode resultater.

Første helg i april var vi vertskap for Lagturnering for dem mellom 10 og 15 år. En kjekk opplevelse med lag både for spillere og arrangør.

I påsken hadde vi fem deltakere med i Norgesmesterskapet for 14 åringer og landsturneringen for de under 12. Utrolig lærerike dager for våre håpefulle.

For de yngste 6-10 åringene har det vært red tour på Randaberg med 13 deltakere fra Bryne.

Også på trenersiden har det vært stor aktivitet. Lars Kristian, Åke og Fatih har denne helgen sin andre samlingshelg på trener 1 utdannelsen, hvor tema er barnetennis, barns forutsetninger og fysisk trening.

Mye gøy har det vært, og mye kjekt kommer.  Det  er like før lag sesongen ruller i gang, så her er det bare henge med.