Viktig info til alle medlemmer

Postet av Bryne tennisklubb den 8. Des 2022

Bryne Tennisklubb tar i bruk applikasjonen MATCHi for å samle flere av våre tjenester på ett sted. Dette inkluderer i første omgang medlemsregister, banebooking, kurs, styring av lys i hallen og tilgang til bygg. Etter hvert ser vi også for oss å samle andre tjenester under samme paraply, som f.eks klubbstigen.

Ber alle om å lese nøye gjennom vedlagt infoskriv. Les hele brevet først, og opprett så en bruker ihht veiledning. Krysser fingrene for at overgangen her går smidig! Når alt er innkjørt kommer dette til å bli skikkelig bra!

Merk: systemet går "live" fra og med 15.01.23. Vi bruker tiden frem til denne datoen på å få alle inn i systemet og teste funksjonalitet. For deg som medlem så vil du derfor ikke merke så mye enda. Klubben kommer derimot til å gjøre en hel del ting i bakgrunnen frem mot denne datoen og verifisere at alle tilganger er på plass og at ting fungerer for alle før denne datoen. Banebooking gjennom det nye systemet vil være åpent en uke eller to i forkant av go-live dato.