Kioskvakt

Postet av Bryne tennisklubb den 14. Feb 2023

Hei!

Ett av tilbudene som har gitt et fint bidrag til å skape miljø i klubben er den nye kiosken. Takk til alle som har vært med å bidra så langt! :-) For å skape litt bedre forutsigbarhet fremover kommer vi til å sette opp lister for dugnad i kiosken. Styre har besluttet følgende modell:

---

Alle aktive juniormedlemmer (aktiv her definert som et barn som deltar på turneringer) fra Rød 3 og opp har en dugnad i året som kioskvakt. Utviklingsgruppen har to vakter. På de turneringene der voksne medlemmer deltar (Farmers cup, klubbmesterskap, pink potato osv) trekkes det kioskvakt blant seniorspillerne med lisens.

---

I første omgang setter vi opp turneringene som kommer nå i mars. De det gjelder får beskjed direkte. Fra og med neste medlemsår blir det satt opp en liste som går noe lenger frem i tid.

Mvh Styret